Yagmur98
Kizlar bebegimde reflu var emziriyorum gunde 2 3 kezde aptamil ar mama veriyorum reflulu bebekler icin olandan ama kimisi diyor ki normal mamaya bu reflu mamasini karistirip vercekmisim yanlis mi veriyorm ben acaba toksa sadece aptamil ar versemde olur mu gunde 2 3 kez
Melikeakiner
Aptamil ar sadece verin. Kusmaya iyi gelen kıvam artırıcı var bebelac thıckener. Onunla karıştırıyor çevrenizdekiler. Aptamil ar başlıca bir reflü maması zaten.
ozlem_oz
yok doğru veriyorsunuz aptamil ar tek başına kullanılıyor
kiliclar
kusması tamamen geçene kadar aptamil ar devam et canım anca öyle etkili oluyor.