Gizem2019 bende almanyadayım oğlum 19 aylık olmak üzere, bende 3 buçuk yaşına doğru göndercem daha göndermeden o el ayak hastalığıdır koronadır onları hep olduk geçirdik, gönderince kim bilir nasıl olcak, komşunun iki oğlu var büyüğü kindergartene gidiyo çocuk hep hasta yazık geliyo annesine küçük oğlana da bulaştırıyor tam iyleşiyo geri gidiyor geri hastalanıyor kısır döngü oldu yazık bi iyleşemiyolar. Malesef kurtuluş yok gibi bu hastalıklardan, hiç yakalanmasalar keşke ama yakalanırlarsa da en az hasarla atlatırlar inşallah, göndermemek çare değil dediğim gibi evde de hastalanıyorlar mecbur göndercez.