btl1816 aventte meme reddi yaşadım bebeğim almadı almıyor artık çok pişmanım madela en iyisiymiş bebekler biberona değil akış hızına alışıyorlar aventte hızlı akıyor memeden az geldiği için biberona göre memeyi istemiyor ama madela öyle değil iğne deliği kadar yerden geliyor ve bebek emmese asla akmıyor buda güç sarfetmesini sağlıyor keşke baştan madela alsaydım çok pişmanım 😓