53 ile hamile olduğumu öğrendim, 74 ile doğuma gittim şuan 3. Ayımız 54-55 arası gidip geliyorum. Emziriyorum diyet yapmıyorum 5 öğün besleniyorum 😬 fakat göbek var bu ara korse kullanmaya başladım ve yürüyüşlede destekliyorum bakalım ne olacak sonuç bilmiyorum