Aslında doğduğundan beri geceleri uyumuyor hep kıpır kıpır. Gündüzleri de yarım saati geçmez. Şuan 10 aylık olduk ama artık bittim ben. Gece 2-3 hala ayaktayız sonra yatıyor ama her saat başı kalkıyor yine.
Sizin önerebileceğiniz yada kullandığınız bişiler var mı uyku için en azından doktora sorup alabileceğim yada Gücüm kalmadı artık sinirlerim yıprandı çok.