T-annesi Bizimki 3,5 aylık gündüz 3 uyku yapıyoruz 45 dakika-1 saat arası. Gece bizim de çok geç yatıyordu ama artık her gün saat 8 de odaya geçiyorum. Oyun-beslenme-gaz çıkarma-yatakta oyalanma-uyku olarak ilerliyoruz. Ben ek olarak ninni açıyorum odaya girince. Uyumamız gerektiğini anlasın diye. Yaklaşık 1 saat sürüyor bunların hepsi. Odadan iyice dalana kadar çıkmıyorum. Çünkü beşiğine koyduktan sonra en az 2-3 kere uyanıyor. Ya emziğini verip pışpışlıyorum ya da kucağıma alıp sakinleştirip geri koyuyorum. Siz de bu şekilde deneyin bakalım belki işe yarar. Ben çözümü böyle buldum tabii yine de her bebek kendine özel onun istekleri doğrultusunda bu süreci hayatınıza uyarlayabilirsiniz 🌸