Merhaba 8. Ayından 9. Ayına kadar kızım da inanılmaz iştahsızdı hatta doktora götürdüm gerçekten hiç kilo almamıştı bir de çok hareketli tabi önce idrar tahlili verdik çok şükür temiz çıktı doktor bir hafta yedirmeye çalışacaksın kilo alıp almadığına bakacağız dedi ona göre kan tahlili yapılacaktı sonra ben bir hafta gerçekten çok uğraştım salonda arkasında geze geze gerekirse lokma lokma yedirdim böyle böyle hiç hoşlanmasam da yemek yemeye alıştı galiba şu an mama sandalyesinde onun önüne de kaşığını koyuyorum o döke saça bir şeyler yaparken yedirmeye çalışıyorum olduğu kadar artık, eskisine nazaran daha çok yiyor bir de yabanmersini deneyin bu arada bebekler sever genelde