Kendimi hep dikkatli bilirdim show habere filan prof dolandırıldı yok öğretmen dolandırıldı diye haberler çıkınca hep şaşırırdım.Büyük konuşmamak lazım.Bu arada hemen hemen herşeyimi internetten alırım bugüne kadar bir sıkıntı yaşamadım.Bugün bir mesaj geldi arçelik bayisinden tıkladım yeni çıkan kahve makinasını sınırlı sayıda 259₺ye düşürmüşler bir de arkada sayaç var stoklar bitiyor diyor diye tabi ben gerçek fiyatını bilmiyorum hergün milyontane siteden indirim var diye bildirim geliyor.Fiyat çok uygun kahve makinası çok güzel geldi.Sipariş verdim tabi güvenmediğim sitelere kredi kartı bilgilerimi vermediğimden kapıda ödemeye tıkladım.Yani site o kadar profesyonelki link atıyorum bir an insan inanıyor.Sonra acaba dedim? Tanıtım amacıyla mı bu kadar ucuz yoksa dolandırıcılar mı arçelik müşteri hizmetlerini aradım böyle bir kampanyaları yokmuş ve benden önce bir sürü kişi aramış.Hukuk departmanı ilgileniyormuş kredi kartı bilgilerinizi vermediğiniz iyi olmuş dedi Sitede bu kadın.
http://arcelik.tkm9961b.site/