Merhaba annelerim 🌼
4 aylık kızım var İlk bebeğim. Kayınvalidem,görümcem annem felan ara ara sevmeye gelirler kızım da meraklıdır güleç yüzlüdür eve farklı kişi gelince çok sevinir çırpınır güler vs o yüzden de çok severler torunlarını
Fakat ben paylaşamıyorum kucaklarına vermek istemiyorum yanlarından ayrılamıyorum bir se çok öperler ısırmak istiyorlar bacaklarını kollarını felan sıkarlar bilirsiniz biraz hırçın sevmek isterler annene babaanne kızıyorum Bende çoğu kez zıt düşeriz yüzlerine karşı söylerim her şeyi
Abartıyor muyum sizce kızımı paylaşamamam kötü bir şey mi böyle olan anneler var mı 🥲🤭