Yorumları hayretle okudum 2 yaşında tamamen konuşabilen bir bebek hayatımda görmedim bir sürü kız erkek küçük kuzenlerim var hiçbiri de otizmli değil tv de izlediler tablette telefonda kullandılar doğru demiyorum ama durum böyle…
otizmli anneler öncelikle allah yardımcınız olsun🙏🏻 Ama benim anlamadığım sorulara cevap verilirken konuşmuyordu, tekerlek döndürüyordu demek çok basit kalmıyor mu? 2 yaşında konuşamayan bebekler olabilir tekerlek döndüren otizmsiz bebekler olabilir.
bence bir şeyler eksik anlatılıyor yani çocuklarınızda ne eksik tam olarak??? Bence etrafa duyarsızlar en büyük belirti bu yani oturup ağlıyorsunuz diyelim bebeğinizin tepkisi değişiyor mu? Hayatın içinden diyelim kapı zili çaldı kapıya koşuyor mu? Diyelim kaka yaptı anlamadınız eliyle gösterip kaka diyor mu? Ya da bezini getirip değiştir diyor mu? Sadece tv mi izliyorlar? Dönen şeylere mi bakıyorlar? Hadi ismine de bakmasın diğer her şey normal mi? Cevap verilirken bence bir şeyler eksik kalıyor ve bizlerde okurken acaba????? Diyoruz. Sosyal gülümseme denmiş mesela kızım yabancılara hemen gülmez alışması lazım inceler bakar onunla gerçekten ilgilenirse güler birisi 19 aylık 30 kelime konuşuyor demiş mesela bizde o kadar kelime yok… bunlarla bağdaşması insanı durduk yere endişelendiriyor