Yarayı hiç bir yere değdirmemen gerekiyor. Benimde aşırı yara olmuştu hatta kanıyordu. Göğüs kalkanı ve bir beden büyük penye sütyen aldım. Kremi sürüp kalkanları taktım hem süt birikiyor hemde temas etmediği için. Yaralar çabuk iyileşiyor. Birde ben emzirdikten sonra kalan sütü sağıyordum arada bebek onu içiyordu sürekli memeden emmediği içinde çabuk toparladı. Birde şöyle bir avantajj var sağmanın ben uyurken eşim veya annem sütü veriyordu. Bende dinleniyordum.