Benimde bir an önce eski rutinime dönmem lazım .bebeğim 7 aylık gebelikten önce bakımlıydım gebeyken de işte şöyle böyle .eski rutinimi yazayım hem ben de geri dönüp bakarım sabahları bioderma leke serisi yüz temizleme jeliyle yüzümü yıkardım,sonra tonik .Makyaj altı bazı sürüp güzelce makyajımı yapardım.Gece yatmadan da makyajı temizler yine bıoderma aynı seriyle yüzümü yıkar ,serumlar kullanırdım sonrasında krem .Her serumun günü farklıydı bir günde haftada peeling.Banyo yapmadan önce saçıma yağ bakımı ,çıkınca yves rocher vücut yağı ,saçıma milkshake .Ellerimi hemen kendim manikür yapardım ,el manikürü ,sonrasında ayaklar içinde . Bir de selülit olmasın diye geceleri yatmadan at kılı fırçası sonrasında selülit jeli ,en sonda nıvea incelitici vücut kremi sonrasında mis gibi bir uyku.Şimdi yapıyor musun desen hayır yapmıyorum hayattan aldığım zevk yok şuan da ama eski rutinime dönmem lazım kendimi daha çok seviyordum eskiden