Trilece bebeğim 2 aylik. reflü maması kullanmadık ama reflü yatağı fark edilir bir etki yarattı diyebilirim. Dümdüz bir zemine yattığında hemen kusmaya ve midesi ağzına gelmeye başlıyor öğürüyor ama reflü yatağında rahat ediyor. Travel tip bebek arabası var dışarı çıkacağımız zaman da yatağını arabasına koyup öyle yatiriyorum hatta. Onun dışında kucağıma aldığımda vs başını midesine göre dik tutmaya çalışıyorum yemeğini yedikten sonra bir süre omuzuma alıp hem gazını çıkarmasını hem de yemeğin iyice aşağı inmesini sağlıyorum bu şekilde idare ediyoruz