Gunesinannesi Mehlikan1 benimki 1 yaşında doğduğundan beri açım diye ağlamadı hala aynı 😂 siz sık sık emzirin
ayseozbek Mehlikan1 evett benim kızımda 3 aylık bazen uzun uyuyor acaba bu çocuk açlık hissetmiyor mu diyorum
[silindi] Mehlikan1 malesef uyur. Örneğin benim oğlum. Beslenmek için uyuyor aç haliyle. Alışkanlık edinmiş sadece uykuda mama aldığı için kısa kısa uyuyor üstüne mamayı alınca uyanıyor
_tospikannesi Mehlikan1 açlıktan uyuduğu ilk sarılık döneminde oluyor sanırım 2 3 aylık olunca uyumazlar ağlarlar hatta bizimki ortalığı ayağa kaldırıyor 😂
Aselinannesi7741 Vallahi benim kızım da 2 bucuk ay geçti aynı şekilde benimkide düzgün emiyor ve açlıktan da hiç ağlamıyor yani gece uykusunda biberonla Vwemwsem bana mısın demez