Canparem35 canım geçmiş olsun .
proctolog fitil kullandım . Normal doğum yaptim 3bucuk ay mahvoldum.Catlak olusmus bende . proctolog kremini verdi doktor ..Düzenli kullandım geçti çok şükür.Bol bol ılık suyu oturabilirsin birde duphalac içtim oda işe yaradı bende emzirirken kullanılıyor…