Papatya7 Iki hafta önce hastaydı. Boğaz yolu enfeksiyonu varmış. Ateş vardı antibiotik kullandık. Yine hasta. Ateş 38.7 oluyor bazen. Ateş düşürücğ veriyoruz. Ama etkisi geçince yine çıkıyor. Yardım lütfen. Ne yapmalıyız?