Eymeninannesii35 Kızlar yarın öğlen gözleme yapıcam şimdi yoğursam acaba olurmu mayasız yapıcam ama ekşime falan olurmu acaba
Eymeninannesii35 Eminos işte gündüzleri de iş bitmiyor o yüzden çocuk uyumuşken yoğursammı acaba diye düşündüm ☺️
Eminos Eymeninannesii35 yogurun hic bisey olmaz annem yogururdu borek yaoacagimizda yufka yaoacagimizda mayasiz hamur un su tuz zaten bisey olmaz
Eymeninannesii35 Eminos aynen su ve tuz koyuyorum bende mayalı değil yapayım o zaman teşekkür ediyorum fikrin için 💜🙏