Bsraaalp Kızlar merhaba. 5 ay 11 günlük oğlum var doğduğundan beri gaz problemi yaşıyoruz. Ne yaptıysak bitmedi bu gaz hala gaz sancısından uykuları bölünüyor yavrumun. Masaj ve gaz damlaları dışında siz neler yaptınız lütfen yardımcı olun. Sadece anne sütü ile besleniyor
Aysegularici Bsraaalp damlalari bıraktım☺️4 ayı bitiriyoruz ve ben artık yilmistim ve bıraktım emin olun daha rahat olduk damlalar bağırsaktaki gazı çıkarmak için sikistiryormus ve çok sancı cekiyorlarmis bol hareket ve beslemwden önce bisiklet hareketi yaptırıyorum bide altını açık 10dak bekletiyorum iyice ayaklrini çırpıyor çok seviyor altı açık ve durmadan birtliyir☺️
ecemturkan Aysegularici Bsraaalp Kesinlikle katılıyorum bizde 3 ay 10 günlüğüz doğduğundan beri gece gündüz gaz vardı yapsada asla rahatlamıyordu ne zaman damlaları bıraktım bebeğim düzene girdi bağırsağı sürekli hareket halinde olmadı çimdi yok denecek kadar az
Biz3kisiyiz_ Bsraaalp relaktaz damlayı kullandınız mı ? Benim kızım da 5 ay 20 günlük hala kullanıyorum. Bende 3-4. Aylarda kullanmicam daha kötü yapıyor çocuğu diyordum ki bir gün gaz sıkışması yüzünden nefesi kesildi yavrumun çok korktum sonra bu relaktaz kullanmaya başladım günde 8 kere 8 damla şeklinde biraz maliyetli oluyor ama bebeğimin kivranmasından önemli değil. Deneyin derim birde probiyotik kullanıyoruz biz.
Elifnaz_anne Aysegularici bende damlayı 1 hafta kullandım kestim damlaya başladık benegim daha beter ağlama krizlerine girmişti bırakınca rahatladı
Bsraaalp Aysegularici vallahi her yolu denedim bir de damla vermemeyi deneyelim bakalım. Doktorumuz ısrarla verin uykuları gazı yüzünden düzensizdir diyor ama çeşit çeşit damla aldık ama yok bitmiyor gazı
Aysegularici Elifnaz_anne aynen canım damlalar zorluyor bağırsağı hala gazimiz var ama ağlamadan çıkarıyor bıraktığında beri artık bı zahmet öğrensinler kendileri çıkarmayı ek gıda zamanı geliyor o zman naoacaklar 😅
Bsraaalp Aysegularici tabi ki öyle keşke rahatça çıkarabilse ama sürekli ayaklarını karnına çekiyor ıkınıyor ağlıyor uykusundan uyanıyor 😢
Aysegularici Bsraaalp valla doktorumu sağlık ocağı cerrah hepsi damla önerdi probiyotik önerdi onun dışında kimyonlar masajlar hep denedik ama bırakınca rahatladik ilk bı kaç gün ağlaması oldu ama ben destek oldum sürekli hareket etmesini sağladım bacaklarını ayaklarini bezi i açtım 10dk üzerini örtüp açık tuttum cirpindi ayaklarını rahat hareket ettirdi karnına pat pat vurma yaptım doktor demişti acitmadan tabi oyuncakalri sürekli hareket ettirdim başında onlara heycanlanip cirptikca çıkarıyor 3 haftadır falan kullanmıyoruz hiç bişey sizinki kaç aylık bilmiyorum tabi bı 4 bitirecez inşallah bir haftaya
Aysegularici Bsraaalp oo maşallah kesinlikle damlaalr bırak canım maşallah bebiş büyümüş artık bol bol hareket ettir heycanlandir hareket ettikçe zaten çıkarıyorlar kendileri biraz sabret bı kaç gün piskolojim olarak damla vermeyince daha kotu oldu düşüncesi seni rahatsız ediyor ama kullanınca da sancili değişen bişey yok diye kendini motive et inan bebeğin faha rahat olacaktır damlasiz çörek otun varsa onu iyice kavurr sonra ez toz haline getir sonra zeytin yağı kat ve bir gün beklet o bir gün boyunda kaşıkla o karışımı karıştır ki taşları birbirine geçsin beklettikten sonra yağı bebeğine sabah uyandığında bı çay kaşığı ver onunda çok faydası var
Roslin Bsraaalp Gaz damlalarını bırak bence, ben onları kullandıkca daha kötü oluyordu. Rezene çayı, kimyon ve anason çayı içiyorum ben. Aktardan kimyon ve anason aldım kaynatıp içiyorum. Benim de gax problemim var ama bu çay iyi Geldi
Bsraaalp Roslin teşekkür ederim çayları ben de içiyorum rezene anason demliyorum ne yersem kimyon atıyorum. Gaz damlasını bırakmayı deneyeceğim en son çare o kaldı artık
Bsraaalp Aysegularici çok teşekkür ederim gaz damlasını bıraktım bakalım birkaç gün de böyle takip edeyim. Evet bizimki büyüdü kırkı çıksın düzelir iki aylık olsun düzelir üç aylık olsun derken 5 buçuk aylık oldu hala gaz sorunu devam ediyor. Hareketli olduğu zamanlarda kendisi çıkarıyor gündüz o kadar olmuyor ama gece sabit durunca sancısından uyuyamıyor. Diğer söylediğinizi de deneyeceğim tekrardan teşekkür ederim 🤗
Aysegularici Bsraaalp aynen bizde öyle canım ha kırkı ha 3 ayı derken 4 ay bitiyor en son umudumu kaybetmistim am çok şükür damlası daha rahat evet gece sabaha karşı başlıyor bizimkide sabit durmaktan gece besledikten sonra gazını çıkarmak için kucağıma alınca ayaklrini karnına doğru çekip 5 dk faln kucağımda bekletiyorum bide yaptırınca bacaklarını iki üç kez kaldırıp karnına itiyorum çok uyanacak diye zorlamiyorumxa ama az da olsa çıkarıyor birtliyor uykusunun arasında ama sabaha karşı birikiyor genelde hiysuzlugu artıyor ister istemez dönmeye falan başlasa iyice uykuda hareket etseler oda geçer inşallah az daha abredip bekliyecez artık bu ara bizim disimizde çıkıyor biri bitip biri başlıyor anaların çilesi bitmiyor😅😅