Bebeğim 4 aylık
Doğduğundan beri tırnak keserken ödüm kopuyor.
İlk bir ay bolca uyuduğu için yine iyiydi.
Şimdi gündüz derin, uzun uyku yok. Bir kere gündüz uykuda keserken minicik kanattım çok ağlamadı ama ben ondan çok ağladım. Şimdi fobi oldu bende.
Gece uykusunda kesiyorum ama gün ışığı gibi olmuyor.
Var mıdır kolay yolu?
Elektronik törpü görmüştüm hamileyken, gereksiz görmüştüm ama sanırım çok gerekli bir şeymiş 🙄