Kalpsizim33 Bu ay ödemesi yattı mı hesaplara ne kadar bir destek yatıyor bilgisi olan varsa yazabilir mi bir de ayın kaçında yatıyor
Leylaa_ Kalpsizim33 Bende annem için başvurdum kabul edildi yazıyor ama henüz yatmadı . Bu ay sonuçlandı . Galiba 2 ay yatıyormuş Ocak ayinda yatacakmış Ayin başında yatıyormuş . Bende sorduğumda böyle yazdılar