Mutluefe ya çevremde doğum yapan var yazdim onlara biri aptamil kullaniyormus diğeride bende sma bitmedi çöpe attım dedi içim gitti yani.suan balkonda serin yerde muhafaza ediyorum.kac gündür kapağı acilmadi ben kendimden emin olmasam zaten satmam yada vermem.kasigini bile kullandıktan sonra mamanin içine atmıyorum ben elim değiyor diye.sizde haklısınız