Mavisdrn Merhabalar arkadaşlar biz 4 ay 3 günlüğüz ve yaklaşık 2 haftadır bebeğim memeyi red ediyor şu iki gündür tutmaya başladı yine ama sütüm yok gün boyu emmedi akşam üstü tuttu ama süt yok kesildi gibi bı şey yaşayan varmı nasıl tekrar sütüm olur
Ayselmiros Mavisdrn kuzum yok diyerek kendini sıkma vardır sütün su iç bol bol emzirmeye çalış bebişin emdikçe daha çok üretilcek merak etme sütüne ve kendine güven
Yavuz01_ Mavisdrn benimde sütüm çok az bir türlü düzelmedi denemediğim bişe kalmadı biraz artıyor sonra tekrar az geliyor mecbur mama da veriyoruz yoksa oğlum aç kalıyor 52 günlük bu arada
Sibellettoooo Mavisdrn trendyolda solgar markalı bira mayası hapı var. Süt arttırıcı 3 güne kalmadan etki ediyor.
Mavisdrn Ysgl26 ya şöyle mesela normalde bı iki saat emzirmedigimde göğsüm şişiyordu ve ağrı yapıyordu sütüm akıyordu artık , ama şu iki haftadır gün boyu emzirmedigime rağmen sıktığımda bı iki damla akıyor sadece ,önceden sıktığımda fışkırır şekilde gelirdi
Mavisdrn Ayselmiros ay bilmiyorum ya psikolojik olarak çok kötü oldum sütüm yok diye şu iki haftadır biraz zor geçirdim stres yaptım ondan mı gelmiyor sütüm anlamadım
Mavisdrn Yavuz01_ ah o kadar iyi anlıyorum ki , normalde iki üç saate göğsüm dolardı ama şuan bı iki damla anca akıyor
Sibellettoooo Yavuz01_ kuzum bira mayası hapı var süt arttırıcı bire bir 3 gün içerisinde hemen etki ediyor. Bebeğin daha çok küçük yazık hemen trendyoldan sipariş ver dilersen.
Ysgl26 Mavisdrn e canım zamanla göğüsler terbiye oluyor benim oğlum 6 aylık benim de aynı şekilde artık fışkırmıuor. Bu süt olmadığı ya da bebeğe yetmediği anlamına gelmez ki.. bebeğin kilo alımı iyiyse çişli bez sayısı günde 5 se zaten yeterlidir. Sütüm yok kesildi diye düşünme .. düşğncesi bile etkiliyor. Ayrıca bebk emdikçe süt artar sen bol bol emzir ve sürekli sağım yap artacaktır
Mavisdrn Sibellettoooo işe yarıyorsa hemen alayım evet daha çok küçük benim kuzum ya bide bu aralar hasta sütte yok iyice kötü oldum
DunyamMavi Uzun süre emzirmediğin için azalmış. Bol bol çalıltırcan memeyi. Emzirip sonra 20-30 dk sağım. İki saati geçmesin emzirme ve sağım. Bi haftaya artar.
Uffsananebeslk Mavisdrn Tahin helvası ve suyu bir arada tüket. Ama yediğin tahin helvası ölçüsü ne kadar mesela ?
gamgun Mavisdrn solgarin ..bna da emzrme dansmni onermsti ama bnce asil mevzu su,uyku,bol bol emzrmek..
Sibellettoooo Mavisdrn bak arkadaş yazmış ya çok haklı gerçekten. Su, uyku, bol bol emzirmek başlı başına etkili bir de bu solgarini kullanırsan muazzam olur. Bak çokça anne sütüm kesildi bu takviye ile geri geldi diye yorumlarda yapmış. İnşAllah işe yarar tatlım.
DunyamMavi Mavisdrn gün boyu emmedi demişsin süt azaldıktan sonra mı emmedi ? Yoksa gün boyu emmedikten sonra mı gitti ? Benim de azaldığı çok oldu ama sağımla hep geri geldi. 2 saatte bir Her emzirme sonrası 20 dk.
Mavisdrn Ysgl26 anne sütü+mama gidiyorduk zaten sütü çok olan biri değildim zaten ama.cocuguma süt+mama yetiyordu şimdi süt olmayınca mama veriyorum sadece tabi önce göğsümu veriyorum süt yoksa bile emsin istiyorum gelir diye inşallah tekrardan olur
Mavisdrn gamgun emzik kullanmıyoruz, biberon doğumdan bu yana hep kulandık 4. Ay da uyku gerilemesi ve meme reddi başlayınca süt kesti kendini