Deryaaaaaaaq1 Teemo07 doğumu Anadolu da yaptım bebeğim doğduktan sonra 1 defa gittik Vural beye ondan sonra gitmedik
Teemo07 Deryaaaaaaaq1 bende orada yaptım dogumu, ilk 3 ay gidebildik sonra yaşadığım yere döndüm. Ama ben zaman mesaj atsam sağolsun hemen cevap veriyor.