Kızlar 11 aylık bebeğim var uyku konusunda artık aşırı yoruldum emzik kullanmıyor emerek uyuyor sürekli o kadar dengesiz uyku saati var ki gece 12-1 gibi uykuya geçiyor yarım saate bir kalkıp emmek istiyor dalıyor yatırıyorum tekrar kalkıyor sabaha karşı 4 ile 6:30 arasında sadece kesintisiz uyuyor 7:30 gibş uyanıyor 9 da tekrar uyuyor 2 saat falan bazen onu da uyumuyor tuhaf canı nasıl isterse öyle gündüz değil de gece uykuları beni çok yoruyor eşimde öyle yardımcı değil hemen emzir deyip veriyor
Uyku eğitimi alan memnun olan var mı zararlı diyorlar ama bilmiyorum başka çarem yok