Streptekok 1 yaşında kızım var ve 8 aylik hamileyim aralarinda 13 ay olacak. Bazen kendi kendime düşünüyorum böylesi mi daha iyi yoksa ikiz mi olsaydı gibisinden.. Tabi ki Allah böyle nasip etmiş ama insan düşünmeden edemiyor
asiltonunmommysi Streptekok ikiz olması sizin elinizdeymiş ssnki gibi yazmışsınız. Ne demek istediğinizi anlayamadım
Masal001 Streptekok bence her ikisininde zorluğu var canimm 2 bebeğe aynı anda yetmek daha zormuş gibi geliyor anne açısından ama şuan en azından biraz kızın büyümüş bence böylesi hem senin açından daha sağlıklı psikolojik açıdan diye düşünüyorum:)
Streptekok asiltonunmommysi benim elimde diye bisey yazmıyor orda sırf yorum yapmak için yorum yapma.
asiltonunmommysi Streptekok sakin gel. Belli ki bana bi şeyler yazsınlar da az sataşayım diyorsunuz. Ne yazmışım da ben kötü bi şey mi var ne demek istediğinizi anlayamadım diyorum
Tatlican Streptekok Kizmayin ama bayan dogruyu sormus ikizmi olsaydı keske demek yerine acelemi ettim biraz dahami buyuseydi ilk cocugum deseniz onu bile daha iyi anlayabilirdik.Allah kolaylığını verir dogan büyüyor