Nzlylmz Suyu ve yıkanmayı çok seven bebegim şimdi zorla kucağımda ağlaya ağlaya yıkanıyor.O kadar ağlıyor ki sadece saçını yıkayıp çıkarmak zorunda kalıyorum.Yaşayan var mı? Nasıl çözdünüz? Geçici bir durumdur umarım.😪
NurY Nzlylmz kış gelince benim de oğlum çok ağlıyor üşüyor Belki ama şarkı söyleyerek konuyu dağıtarak beş dakika içinde yıkayıp çıkıyorum
serebro Nzlylmz ara ara oluyor öyle ben sevdiği oyuncakla yikanabilecegini söylüyorum 1 2 oyuncak seçip banyoya gidiyor
Ozgekupcu Nzlylmz aynı sorun benim kızımdada var napicagımı şaşirdim asla istemyr kıyamet kopuyor banyodaa yuzune su gelsin istemıyor e bebeğin duş şapkası var kafasina taktrrsa bi onu deneyin
Gunesveannesi Kaç aylık çocuğunuz ? Bir buçuk yaş civarıyken bizde de öyle oldu yavaş yavaş oyun oynayarak falan aştık şimdi 23 aylık hala yüzüne su gelmesinden çok hoşlanmıyor ama eskisi gibi tepki vermiyor
Nzlylmz Gunesveannesi 14 aylik oğlum. İnanılmaz düşkündü banyo yapmaya nasil boyle oldu anlamadim. Sizin dediginiz gibi küvetini doldurdum banyo oyuncakları attım ama yine de oralı olmadı. Beklemem gerekiyor sanırım
Gunesveannesi Nzlylmz bir anda olmuyor tabi ben de çok uğraştım Onun aktif oynamasına izin verdim mesela oturmak istemedi ayakta kaldı kaydırmaz terlik giydirince sorun olmuyor Hadi ördeği yüzdür balığı yüzdür vs kendi oynarken yıkatmaya çalıştım Oyuncak bardakları geçirdik bizimle onlarla su doldurup kendine döktü falan Önce vücudunu yıkayıp en son kafasını yıkarım her zaman mesela kafasına geçerken ona söylüyorum haberi olsun korkmasın diye 1-2-3 döküyorum diyorum mesela mümkün olduğunca yüzüne az su gelmesine dikkat ediyprum
Nzlylmz Kuzeymiram Ev sıcak ama ek olarak fanli ısıtıcı ile banyoyu ve odasını ısıtıyorum duştan önce.Su da her zamanki gibiydi ama bu 3.girmeyişi bilemedim.
Kuzeymiram Nzlylmz bide bi iki banyosunu kafasina su dokmeden sadece vucdunu yikayarak dene bakalim , belki kafasina su geldiginde sudan neffesiz falan kalipta korkmus olabilir , ben yuzune su gelip gelmez elimle burnunu cekiyorumki nefessiz kalmasin diye ,
Nzlylmz Gunesveannesi Dediklerinizi uygulayacağim en azından uygulamaya çalışacağım.Bugün ilk denemeydi ve başarısızdı.Sizinkinden biraz daha zorlu geçecek gibi duruyor çünkü banyo oyuncakları ve toplarla oynamak istemedi bile.Anlıyor ve anında ağlamaya başlıyor. Gün içinde suyla oynatarak başlayip anlattıklarınızla devam ederim artik😪
Nzlylmz Kuzeymiram ben de bu durumu yasamadan önce en son kafasını yıkıyordum ve hemen yüzünü sıvazlıyordum sudan tıkanmasın diye.
Gunesveannesi Nzlylmz böyle anlatınca kolay gibi geldi dimi biz de birkaç ay kadar uğraştık aslında 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bu saydıklarım bizde işe yarayanlar umarım sizde de yarar Mesela birlikte yıkanmayı da denedim işe yaramadı Anneannesi falan da yıkatmayı denedi onu da zorladı Babası da küvette dediğiniz gibi oynatıp yıkatmaya çalışmıştı ama yıkamaya gelince yine izin vermezdi Ama bence sorun en çok yüzüne su gelince boğulma hissinden korkuyorlar onu aşmaya çalışın
Nzlylmz Gunesveannesi Tahmin edebiliyorum ne kadar yorucu bir süreçten geçtiğinizi🥺 Aynılarını yaşıyoruz şu anda.Umarım sonucunda sizinki kadar yol alabiliriz.🙏
Gunesveannesi Nzlylmz inşallah canım 🙏🏻 Biraz zaman ve sabır gerekiyor malesef Ben artık istemiyordum banyo zamanı gelsin diye şansa yazdı bir de yıkatsan olmuyor yıkatmasan olmaz çok zordu
Nzlylmz NurY kıyamam hiçbirine🥺 Ben de denedim şarkı söylemeyi,telefondan açmayı ama biraz zaman ve sabir lazım sanırım
Nzlylmz Gunesveannesi ya evet şuan kış ve sık yıkamasam da olur ama dediğin gibi yaşayacaklarımızı düşündükçe yıkayasim da gelmiyor🤦♀️