Dilruba_1 melekanesi goldenngoat Egolvia günde 10 kere 90 ml 🤦🏻♀️ 90 dan fazla içmiyor içse de uzun süre bekliyor bu sefer günlük süt ihtiyacını alamıyor
Nureliff melekanesi merhaba kızım 1 yaşında bizde Bebelac gold kullanıyoruz 180 CC iciyor 3 4 saatte bir ek gıdayla arasi yok maalesef
cutiebun_ Dilruba_1 aptamil pahalı aşko 😂😂 ilk oğluma da bebelac gold kullanınca bildiğim için ikinciye de ona döndüm böyle devam 😊
miracmoms Humana kullanıyordum hic biyerde 2 numarasını bulamayınca şimdi evolvia ya geçtik 180cc içiyor 8aylık
Ebrushkaa Sma optipro kullanıyorum bugün 1 hafta oldu acilali bebegim yemedi 3 hafta süresi var almak isteyene 100 tl den vericem 5 kere 60 cc şeklinde yaptım isteyene görsel atarım