Hkshkshsk Kızlar 5 ay oldu doğum yapalı bı kaç gündür fark ettim dikis yerim ağrıyordu hafif bı nokta sisimisti az önce dokundum hafif iltihap geldi karrasiz kaldım şimdi acile gitsem mi sezaryan olmuştum kıl dönmesi olmuş olabilir mi başına gelen vari
Aslmom Geçmiş olsun , Bende 7 ay önce doğum yaptım aynı durumu yaşıyorum doktora gittiniz mi acaba ne olduğunu öğrenebildiniz mi ? 😟