Merhaba arkadaşlar,bebeğim 34 haftalık doğdu küvöz e girmedi doğduğundan beri emmede zorluk çekiyorum çok zor emziriyordum sütüm çoktu ona rağmen emmiyordu ,suan 4.5 aylık memede sürekli ağlıyor ağzını açıyor ama kapatmıyor tutmuyor memeyi 3 aydan beri sagarak veriyorum sadece süt sagdigim için emmedigi den diye düşünüyorum sütüm de azalma oldu ,ilk başlarda kaşık denedim , şiringa denedim içmedi bende biberonla vermeye başladım ama biberonla bile içmekte guçlük çekiyoruz, sütüm azaldığı için mama başlamak zorunda kaldım ama mamayıda içmek istemiyor, yani kısacası ne sütümü içmek istiyor ne mama içmek istiyor sürekli böyle her öğünde ağlaya ağlaya içiyor ,beslemekte çok zorlanıyorum,varmı böyle birşey yaşayan ne yapmalıyım