Nursemommy emziriyorum hala, 7 buçuk aylığa yaklaştı oğlum, memeden kesilmeden diyet yapmayacağım çünkü yapınca ciddi anlamda sütüm azalıyor. Ben de sizin gibi hamilelikte çok kilo almadım, hatta doğumdan sonra ödemlerim de gidince incecik oldum herkes diyordu, hiç doğum yapmış gibi değilsin falan diye nasıl hoşuma gidiyordu ama benim de emzirmeden dolayı bir iştahım açıldı, özellikle canım aşırı tatlı şeyler çekiyordu, hala öyleyim ben normalde çok tatlıcı değilim tuzluyu daha çok severim ama şu an aşırı tatlı yiyorum özellikle Nutella, full şekerim şu an 😂 memeden kesildiği an ben de diyet ve egzersizlere başlayacağım, kendime bir hedef belirlediğimde yapıyorum ben de, böylesi daha kalıcı oluyor. Porsiyon küçültme ve spor en işe yarayanı ama en önemlisi akşam 7’den sonra bir şey yememek, en azından 8’den sonra, bunun çok yararını görmüştüm ben.