Edwunl okadar karsiydim ki yürütece eşim kayınvalidem annem herkes al dedi almam zararliymis dedim eşimin israrina dayanamadım ve kabul ettim aldı 7 aylık şuan gün içerisinde iş yaparken koyuyorum yanımda geziyor açıkçasi çok rahat ettim çünkü hep işimi uyudugunda yapıyordum yere koyamiyordum havalar soğuk malum yerden soğuk alır üşütür diye ya kucağımda ya koltuğu açar üstünde oyuncaklarla oynardık ve devamlı yanında olmak zorunda kalirdim. Yürütece koyunca en azından işimi yapıyorum ve kızım da geziyor çok mutlu oluyor ordan oraya gidip bir şeyleri çekiştirip oynayınca 🤭 iyi ki almışım diyorum şuan. Yurumesine bir katkısı olur mu bilmiyorum henüz