Herkese merhabalar. 35. Haftaya girdiğim gün doğum yaptım. Bebeğim küvezde kaldı ve karaciğerinde kireçlenme var çok önemli dediler. Bunu yaşayan ve tedavisi hakkında yardımcı olabilecek var mı? Ysşadığımız şehirde çocuk gastroentoloji yok önemli olan doktorun iyi olması şehir fark etmez o yüzden. Birde küvezde biberonla besledikleri için bebeğim emmiyor bu konuda öneriniz var mı?