Yani bu tarz kişiler olduğu için salgın bitmiyor ondan oma bulaşıyor .küçücük bebeğe sebep olmak var yani . Biz öyle ağır atlattık ki çocuk balgamdan kurtulmak için kusup durdu günlerce bide korkuyor kusmaktan ağlıyor perişan olduk . İnşallah bebişe birsey olmaz