Kızlar memur/öğretmen birisinin doğum sonrası ücretsiz izin hakkı kaç kez oluyor? Mesela ben şuan izindeyim ve 2 yaşına geldiğinde işe dönecem. İlerleyen süreçte bir çocuğum daha olsa onun içinde aynı hakka sahip miyim? Yoksa tüm memuriyet hayatım boyunca sadece bir kez mi bu hakka sahibim kafama takıldı 🤔