Adenbebi Selamlar bebek telsizi almak istiyorum weewel haricinde memnun kaşdığınız marka var mı alacağım plips alacaktım bir tanıdığım onlar çekmiyor dedi vazgeçtim lütfen yardımcı olurmusunuz?
Mucizemle_1 Adenbebi philips kullanıyorum çok memnunum nefes alış verişini, altına yapma sesini dahi duyuyorum😂
Oznurkk Adenbebi A101’den kiwi markasını almıştık bayağı memnunuz hala kullanıyoruz. Güzel çekiyor tek sorunu anne olan telsizin pili çabuk bitiyor ve bitince çekmiyor 🤦🏼♀️