Kızlar başına gelen var mı taburcu olan bunu yaşayan zor günlerden geçiyoruz çok zor bebeğim de ben de artık çok yıprandık geçen hafta bugün hastaneye yatış verilmişti her gün yarın diye diye bir taburcu olamadık sürekli kötüye gidiyor hastane şartlarından mı bilmiyorum hafif hırıltı ile geldiğimiz hastanede son raddeye geldik ama artık ümidimin bittiği yere doğru ilerliyorum bitmiş bir haldeyim sütüm çıkmıyor emziriyorum ama süt oluşmuyor biraz umut biraz güzel söz çoook ihtiyacım var