Dilann92 ilk bir hafta çok guzeldi sıvı beslendim ve hiç zorlanmadım açıkmadım. Ama sonrasında doymadım bayag açlık çektim. Kaçamaklarım oldu bayag. Şimdi de kendimi zorlamasam yine yerim tamamen açlık hissetmiyorsun diye birsey yok. 1 ay 10 gun oldu 117,7 ile yaptırmıstım şimdi 109um.