Neva_annesi1 Hanımlar doktorum normalde 4 buçuk ayda tadımlara başlayabilirsin dedi ama ben biraz daha beklemek istedim sizce şu an başlasam mı?
PatronBebek Neva_annesi1 cnm doktorun nasıl uygun gördüyse öyle yap. Biz bilemeyiz ki kilosunu boyunu iyimi az mı almış çok mu neyle besleniyor. En iyisini doktorun bilir
Neva_annesi1 PatronBebek Bu ay geçen aylara göre sadece 100 gram almıştı oda benim kafamı karıştırırdı bana biraz erken gelmişti o zaman