asafmomyy reryilmaz hayır artık bindirmiyorum zaten en fazla 15 dk durup sıkılıyordu şimdi hiç istemiyor ağlıyor inmek için
Masalbursa asafmomyy 14. Ayda birden yürüdük lütfen korkmayın strese sokmayın kendinizi bende korktum ama eninde sonunda yürüyorlar
Merlinlin asafmomyy 16 aylık yürüdü benimki tam 7 ay emekledi. Çok kafama takmıştım yürümemesini çünkü benimki elinden tutup yürütmemizi de istemiyodu. Sonra bir gün karar verdi ve ayağa kalktı Bi iki adım derken… şimdi 2 yaşında tam. Assssla oturmaz 😅
acabahamilemiyim asafmomyy yanına kızınızdan büyük bir çocuk getirin gaza gelip tek başına yürüme garantisi veriyorum 🎈
acabahamilemiyim asafmomyy Hızlı emekliyor dı mi ❤ benim kızım da çok hızlı emekler her yere emekleyerek giderdi ayakta elinden tutunca yürürdü veya koltuktan tutup yürürdü ne zamanki yanına arkadaş getirdim önce kızı itti sonra kızdan tutup ayağa kalktı yürüdü 😁😁
Sontvbukucu asafmomyy 14 aylik olunca yürüdü oglum zamani gelince yürür. 18. Aya kadar normal destekli yürümesi.