metehan2 ayni durumdayiz.bende inanmiyordum ama sanirim dogru.benin oglum 3 ay 8 gunluk.gecelrri duzenli uyuyan cocuk gitti huzursuz mizmiz hic uyumayan bir cocuk geldi sanki.gece gunduz düzenimiz kalmadi.surekli mutsuz bir cocuk haline gerek.Allah yardımcımız olsun.dis kasintisi da başlıyormuş bu ayda
Onun da skntisi var sanirim.ilk oglum 6.ayda cikarmisti disini