Gulcannoz 123Seda ben ayına göre büyük aldım bacaklarını ve belini çok sıkı sıkı sarmıyor o yüzden giydiriyorum altına
Hamzaninannesi1411 123Seda bizim evimiz biraz soğuk olduğu için bende külotlu çorapla gezdiriyorum hatta uyuyor bile. Aşırı dar değil bacaklarını soğuktan koruyor çok iyi bisey
Baharyagmuru 123Seda ne gibi sakıncası acaba ben hep giydiririm yaşından büyük alırım 1se 2 gibi çok rahat oluyor sıkmadıgıg sürece bi sıkıntı olmaz birde şunu fark ettim erkekler için de var yani erkek çorabı ortasında tek çizgi kızda v şeklinde oluyor dikimi kesimi filan
Asafveannesi1 123Seda ben kış geldiginden beri sürekli giydiriyorum evde de dışarda da zaten çok gazlı bir bebek üşümesin çok da güzel oluyor
Wanderlust 123Seda 20 aylik hic giydirmedim sardonlu altlarla disari cikiyor hic sorun yasamadik yagmur camur hergun dogdugundan beri 1 saat disaridayiz sik hasta olmaz hic kat kat giydirmedim nasil alisirsa oyle gider asiri giydirmekten daha cok hasta oluyorlar bilinenin aksine soguk daha saglikli aslinda
agacsizkoala 123Seda külotlu çorap hiç giydirmedim erkek çocuk sonuçta pipi bölgesini sıkar altında bez zıbın var daraltır bebeği diye , dışarı çıkarken fitilli pamuk taytlar almıştım onları giydiriyordum alttan da çorabın içine sokuyordum öyle çıkartıyordum
Kuzeymomss 123Seda giydiriyorum, annem kardeşime de giydirirdi çok şükür bir sorunu da yok. Ne gibi sakıncası olabilir ki zaten? Sıksa yada rahatsız olsa zaten çocuk kendini belli eder