Mery103 ikisini de kullanmadım ama mağazaya gittiğimde satıcı arzumun iç kısmındaki sensörüne kahve değip bozulduğu için çok fazla müşteri şikayeti olduğunu söylemişti. Ben stilevs bi kahve kullanıyorum köpüğü de gayet bol oluyor fiyatı da arzumun ki kadardı galiba.