Baybarszeynepp Bebeğim on gün sonra tam 2 aylık oluyor oyun halısı almayı düşünüyorum sizce gerekli mi
Damlasu23 Baybarszeynepp bence gerekli benim kızım oynuyordu ve mutlu oluyodu onlar için bir aktivite
Asyaveannesi04 Baybarszeynepp kızımda baya faydasını gördüm içine koyup işlerimi yapıyordum dönene kadar baya elim ayağım oldu piyanolu tercih etmiştim ben şimdide piyanosu ile oynuyor
Aslininannesi Baybarszeynepp Ben de çok kararsız kalarak almıştım ama iyiki almışım diyorum. Kızım 2 aylıktan beri maşallah çok güzel oyalaniyor onda. En azından yemek yaparken rahat ediyorum 😇
Gunesveannesi Bence de çok faydalı bişey benim kızım baya zaman geçiriyordu onunla uzanma tutma kavrama dönme becerileri için baya etkili Müzikli aynalı olanları falan da var onlar da baya iyi