Bu ay doğum kontrol hapina başladım sağlık ocağınin verdiği ile geçen ay 9 Kasım’da oldum 15 inde bitti adetim bu ay 10 Aralık’ta basladi ve hala devam ediyor acaba hapa başladım diyemi bu kadar uzun sürüyor çünkü daha önce hiç böyle olmamıştı başına gelen veya bilgisi olan varmı