livanurvealpinannesi61 ek gıdaya aktif olarak başlamadık daha aslında
Klasik patates bal kabağı ve havuç tadımı yapıldı ondan sonra ara ara yoğurt verdim yoğurdu seviyor
2 gündür de avokado tattırdım 1 çay kaşığı kadar sadece bunlar şimdilik
Kaşık mamasını da sütünü zor içtiği için bir öğün versem sever mi diye aldım sıcak suyla hazırlamadım ama kaynatılmış soğumuş suyla yapmıştım normal ısıdaydı ondan mı sevmedi bilmiyorum bugün hem yoğun kıvamlı hem de biraz sıcak yapacağım yine sevmezse demek ki yemeyecek bebek irmiği almıştım onunla kendim meyveli denerim olmazsa ya da süt veririm sadece 1-2 ay daha
melekanesi pekmezi kaçıncı ayda eklediniz karışımlara 5,5 aylığız biz tüketebilir mi ki?
Demek ki her çocuk yemiyor ama yorumların çoğunda bebeklerin severek yediğini okudum iştahlı bebekler sanırım onlar