Kizlar merhaba dun bebeğimin 4. Aylık kontrolu vardi 400 gram almış. Toplam kilosu 5.800. Doktor az almış dedi 10 gun sonra tekrardan cagirdi. İnternette okuyorum kiz bebek kilosu boyu o bilgilere gore normal ama doktorun dedigine takildim. 4. Ayda pek alinmiyormus oylede yaziyor internette. Bilgisi olan varmi?