Sevgi1 Btl25 bruno sprey verdi bize 3 buçuk lira mi neymiş reçete geçmemiş paraylan aldık burnu tıkalı aynı bide antibiyotik içiyoruz biz sesi de gıdık çok üzülüyorum
Btl25 Kubrainci doktorı gittim bronşit başlangıcı var dedi ventolin şurup başladık ama hala öksürüyo napcam bilemedim burnu da tıkalı
Btl25 Mehmetinannesi gittim ama hava faln vermedi ventolin şurup verdi öksürük için onada bugün başladım ama hala öksürüyo
Goktug4343 Bnde o kadar çaresizimki 1 hafta oldu denemedgm şey kalmadı başına soğan karanfil. Tuz şambası. Buhar makinesi hiçbir etki yok yawrum çırpınıp duruyor
ozgevolkan Btl25 devamlı serum fizyolojik yapın açılır inşallah sprey kullanmayın zararlı olabilirmiş Doktorum öyle demişti