Mery103 Eminerd ay görmemiştim bu fiyata düştüğünü ama yine de çok fazla gerçekten arzum okka çok kararsız kaldım ona da çok iyi diyorlar
Asyaveannesi04 Mery103 karaca aman sakın almayın arkadaşım aldı muhattap olunacak servisi dahi yok 🤦🏻♀️
hilalhsnygt Mery103 Bende ayni makineden kullaniyorum kahvekolik olandan , neden memnun değilsiniz acaba bende pek nemnun degilim
Mery103 hilalhsnygt 2 bardaktan sonra köpüksuz yapıyor artık onu da geçtim ikidir çalıştırmaya çalışıyorum çalışmıyor kuru olmasına rağmen su kaçmasın diye yıkarken özellikle dikkat ediyorum ama çok pişman oldum aldığım için
hilalhsnygt Mery103 Altına su kaçıyor o yüzden çalışmıyor biz su yok zannetsek de kaçıyor bi sekilde, kurumasini bekliyorum ben calisiyo sonra
Mery103 hilalhsnygt kaç gündür kurusun diye bekliyorum bı turlu kurumak bilmedi çok saçma bı makine 😅