Burca benimde 33aylık kızım. Benimkide kız oyuncakları seviyor ama evimizde inanılmaz bir şekilde araba,kamyon,tamir seti,top ,tren gibi oyuncaklar var. Bence normaldir diye düşünüyorum. Sizinde normaldir bence. Babayla biraz fazla vakit geçirenilir babası hediye arabalar alsın mesela oynamayı öğretsin. Beraber parka çıksınlar top oynasınlar gibi şeyler yapılabilir. Ama yani normal bence ❤️kontrole falan gittiğinizde doktoruna danışın aklınızda kalmasın🙏