Defne_20K parol hiç kullanmadım bilmiyorum ben calpol kullanırım ağrı kesici olarak çon ağrısı olunca verirsiniz tabii , diş için karanfilleri havanda ezin üzerini geçecek kadar zeytinyağı ekleyin küçük bi kavanozda dolapta bekletin , jel kıvamını alınca diş etlerine sürün rahatlatır. Ya da sulu diş kaşıma şeyleri var onları dolaba koyun soğuk soğuk verin eline oda çok rahatlatır anlık da olsa iyi gelir , olmazsa tetagil jel var ben onu da kullandım aşırı ağrısı olduğunu anladığım anlarda damaklarına hafif hafif sürüyordum